Saturday, March 8, 2025

Перший абзац Молитви Святого Єфрема: Наші духовні хвороби The first paragraph of the Prayer of St. Ephrem: Our spiritual ailments

 

Молитва Святого Єфрема є дуже важливою для додержання Великого Посту у нашій Церкві. Молитва включає три абзаци. Перший абзац називає чотири духовні хвороби, які ми мусимо знищити Божою допомогою. Другий абзац нам дає назви чотирьох ліків, які ми мусимо використовувати у імені Христа. Тоді, останній параграф з’єднує назви чотирьох хворіб під єдиним описом, даючи Христові славу за перемогу. 

The Prayer of Saint Ephrem is very important to the observance of Great Lent in our Church. The prayer contains three paragraphs. The first paragraph names four spiritual diseases, which we must destroy with God’s help. The second paragraph gives us the names of four medicines, which we must use in the name of Christ. Then, the last paragraph unites the names of the four diseases under a single description, giving glory to Christ for the victory.

Сьогодні, ми повинні нотувати те, що молитва починається дією віри, бо ми сповідаємо те, що Бог є Господом і Владикою життя нашого. Тою розповіддю, ми проголошуємо те, що ми є Божими слугами, і так, як всі раби, ми не можемо мати ніякої цікавости, крім цікавости нашого Владики. І тож, сповідаючи Його владу над нами, ми продовжуємо, називаючи наші духовні хвороби, шукаючи Його допомогу, бо тільки Він може зцілити нас.

Today, we should note that the prayer begins with an act of faith. We confess that God is the Lord and Master of our life. By this statement, we proclaim that we are God’s servants, and, just like all slaves, we cannot have any interest, except the interest of our Master.  So, confessing His power over us, we continue, naming our spiritual ailments, seeking His help, since He alone is able to heal us.

Тож, ми приходимо до першої хвороби. Ми нотуємо від початку те, що молитва описує всі ці чотири  хвороби, як частини одного духа, що є проти Божої волі. Проте, наша перша духовна хвороба є лінивістю. Коли Святий Єфрем уживає термін «лінивість», він каже про генеральну байдужість про наше спасіння. Диявол постійно пробує, щоб творити цю байдужість у нас для того, щоб ми не робили те, що є необхідним. Тож, він зупиняє нас від того, щоб ми не виправдали наші гріхи і недоліки.

So, we come to the first disease. We note from the beginning that the prayer describes all four of these diseases as parts of one spirit that is contrary to the Will of God. Nevertheless, our first spiritual ailment is sloth. When Saint Ephrem uses the term “sloth,” he is speaking about a general indifference concerning our salvation. The devil constantly tries to create this indifference in us, so that we do not do what is necessary. Thus, he stops us from correcting our sins and failings.

Друга духовна хвороба, яку Молитва нотує є недбайливістю. У цьому контексті, недбайливість означає відчай, тому що Святий Єфрем описує дефіцит дбання у відношенні до Бога, неначе надії нашого спасіння немає. Очевидно, байдужість і відчай є дуже відносними, але байдужість приходить від віри без ентузіазму, але відчай приходить від пристрасті смутку, і від сумніву про прощення гріхів.

The second spiritual illness, which the Prayer addresses is discouragement. In this context, discouragement means despair, because Saint Ephrem is describing a lack of care in relation to God, as if there was no hope for our salvation. Obviously, indifference and despair are very much related, but indifference is born of a lukewarm faith, but despair comes from the passion of sadness and from doubt concerning the forgiveness of sins.

Третя духовна хвороба є властолюб’я. Це дуже звичайна проблема людської природи. Часто, ми пробуємо маніплювати іншими людьми, щоб завершувати наше хотіння, і ми стаємо сердитими, коли вони не роблять згідно з нашим очікуванням. Тим способом, ми беремо місце Бога у сотворенні, неначе інші люди були створеними згідно нашого образу і нашої подоби. Ми люди знищуємо багато спорідненостей між собою через цю страшну хворобу.

The third disease is lust for power. This is a very common problem for human nature. Often, we try to manipulate other people to accomplish our desires, and we become angry when they do not act according to our expectation. In this way, we take the place of God in creation, as if other people were created according to our image and likeness. We human beings destroy a lot of relationships among ourselves through this baneful ailment.

Четверта та остання духовна хвороба, яку молитва нотує, є пустомовством. Багато аспектів нашої сучасної культури є порожніми, безглуздим гуркотом. Часто, мовчання стає страшним для нас. Особливо, молоді люди, хто мають постійне стимилювання електронних при́ладів, часто гублять віру в щось над чуттями, внаслідок їхнього повного занурювання в чуття.

The fourth and last spiritual ailment that the prayer mentions is idle chatter. Many aspects of our contemporary culture are empty, meaningless din. Often, silence becomes frightful for us. Especially, young people, who have constant stimulation from electronic devices, often lose faith in anything above the senses, on account of their total immersion in the senses.

Свята Церква особливо нам показує ці чотири хвороби під час Великого Посту через Молитву Святого Єфрема. Якщо ми продовжуватимемо молитися цією молитвою, ми будемо бачити ліки також.

Holy Church especially points out these four ailments to us during Great Lent through the Prayer of Saint Ephrem. If we continue to pray this prayer, we will also see the cures.

No comments:

Post a Comment