Monday, October 24, 2016

ОДКРОВЕННЯ СВЯТОГО АПОСТОЛА ЙОАНА: НАША ВІРА ЗАВЖДИ СУМІСНА З АПОСТОЛЬСЬКОЮ ТРАДИЦІЄЮ THE APOCALYPSE OF THE HOLY APOSTLE JOHN: OUR FAITH IS ALWAYS CONSISTENT WITH THE APOSTOLIC TRADITION

Я думаю це є відповідним, щоб роздумувати над Одкровенням Святого Апостола та Євангелиста Йоана Богослова під час тижнів між цією неділею і кінцем року, бо ця остання книга Святого Письма не є дуже добре знаною або домовленою, але вона є дуже важливою для життя Церкви, особливо коли Церква страждає через тяжкі́ часи і переслідування.  Іншими словами, Одкровення Святого Апостола та Євангелиста Йоана Богослова має дуже важливе значення для нашої Католицької Церкви під час теперішнього періоду. 

I think it appropriate to meditate on the Apocalypse of the Holy Apostle and Evangelist John the Theologian during the weeks between this Sunday and the end of the year, since this last book of the Holy Scriptures is not very well known or understood, but it is very important for the life of the Church, especially when the Church is suffering difficult times and persecution. In other words, the Apocalypse of the Holy Apostle and Evangelist John the Theologian has a very important message for our Catholic Church during our contemporary period.

Це довге роздумування над цією книгою, яке я пропоную, є також дуже відповідним способом, щоб закінчити Рік Божественного Милосердя, який має кінець в неділю, двадця́того листопада, коли ми будемо служити молебень до Милосердного Христа тут, у церкві, після Божественної Літургії. Перемога Божого Милосердя над гріхом, смертю і дияволом є дуже великим сюжетом Одкровення. Після кінця Року Милосердя, роздумування над Одкровенням буде допомагати нам, щоб думати про Божу справедливість, бо справедливість завжди наслідує милосердя.

This lengthy meditation on this book, which I propose, is also a very appropriate way to end the Year of Divine Mercy, which comes to an end on Sunday, the twentieth of November, when we will serve the Moleben to the Merciful Christ here, in church, after the Divine Liturgy. The victory of the Divine Mercy over sin, death and the devil is the very great subject of the Apocalypse. After the end of the Year of Mercy, the meditation on the Apocalypse will help us to think about the justice of God, since justice always follows mercy.

Нехай починаємо наше роздумування від першого вірша святого Одкровення, вірша, який дає назву до цілої книги—«Одкровення Ісуса Христа, що дав йому Бог—показати слугам своїм: чому належить статися незабаром; і він показав, пославши через свого ангела, слузі своєму Йоанові...» Тут, ми бачимо те, що це одкровення є виявленням Ісуса Христа. Це є однією та єдиною печаткою, яка засвідчує до правди всього істинного виявлення, бо Ісус Христос є єдиним дійсним Виявленням, Який говорив у Старому Завіті, і був повно явленим у Новому Завіті, продовжуючи жити у Святій Церкві до кінця віку, коли Царство Боже починатимиться у повноті . Втілення Господа нашого є повнотою виявлення, і, отже, воно є єдиною надією людства. Проте, це дійсне Одкровення Ісуса Христа, «Бог дав Йому,» показуючи те, що дійсне виявлення є завжди працею всієї Тройці: Отця, Сина і Святого Духа. Це дуже важливе, тому що ми потребуємо оберігатися проти чого-небудь, яке претендує, щоб бути Божим виявленням, а відрікатися втіленням Господа нашого, Сина і Слова Божого. Так, як Святий Йоан нам каже у іншому місці, дух Антихриста є тим, що відрікається Отця і Сина. Тож, ми знаємо те, що Коран, наприклад, не може ісходити від Бога, але має його джерело у роботі диявола.

Let us begin our meditation on the first verse of the holy Apocalypse, the verse, which gives a name to the entire book: “The Revelation of Jesus the Christ, which God gave to him to show to his servants what must soon take place; and he made it known by sending his angel to his servant John…” Here, we see that this Apocalypse is a revelation of Jesus the Christ. This is the one and only seal, which testifies to the truth of all true revelation, since Jesus Christ is the only, true Revelation, Who spoke in the Old Testament, and was fully revealed in the New Testament, continuing to live in the Holy Church until the end of the age, when the Kingdom of God will begin in its fullness.  The Incarnation of our Lord is the fullness of revelation, and, therefore, it is the only hope of mankind. Nevertheless, this true Apocalypse of Jesus Christ, “God gave to Him,” showing that true revelation is always the work of the entire Trinity: the Father, the Son and the Holy Spirit. This is very important, because we need to be on guard against anything, which claims to be a revelation from God, but which denies the Incarnation of our Lord, the Son and Word of God. Just as St. John tells us in another place, the spirit of Antichrist is that, which denies the Father and the Son. So, we know that the Quran, for example, cannot come from God, but has its origin in the work of the devil.

Одкровення продовжується, «(Йоанові) який засвідчив слово Боже і свідчення Ісуса Христа, і все, що він бачив.» Це відношення до ра́нішних творів Святого Йоана Богослова, сина Заведея, який був близьким товаришем Господа Ісуса, під час земного життя Спасителя, бо Христос Бог наш вибрав його, щоб бути одним між дванадцятьма апостолами. Потім Святий Йоан написав Святе Євангеліє і три соборні листи, в яких він засвідчив його досвід. Це твердий крите́рій всього виявлення, який претендує, щоб ісходити від Господа Ісуса Христа. Якщо виявлення істинно ісходить від Господа, воно буде сумісним з традицією, яку Церква прийняла від святих апостолів. Тож, Апостол Йоан показує нам, його читачам, що це одкровення є абсолютно вірним, тому що воно приходить від одного з джерел апостольської традиції.

The Apocalypse continues, “John, who bore witness to the word of God and to the testimony of Jesus Christ, even to all that he saw.” This is a reference to the earlier works of St. John the Theologian, the son of Zebedee, who was a close companion of the Lord Jesus, during the earthly life of the Savior, since Christ our God chose him to be one of the twelve Apostles. Later, St. John wrote the Holy Gospel and three catholic epistles, in which he bore witness to his experience. This is the firm criterion of all revelation, which claims to come from the Lord Jesus Christ. If the revelation truly comes from the Lord, it will be consistent with the Tradition, which the Church received from the Holy Apostles. So, the Apostle John shows us, his readers, that this Apocalypse is entirely trustworthy, because it comes from one of the sources of the Apostolic Tradition.

Тим способом, Апостол Йоан пробує те, що джерело того, яке він буде описувати на сторінках слідуючих, є Бог, Отець, Син і Святий Дух, являючись, як завжди, через людство Господа Ісуса. Мету Господа Ісуса у цьому виявленні, автор вже сказав: «показати слугам своїм: чому належить статися незабаром.» Іншими словами, це одкровення має намір, щоб бути заохоченням всім вірним ученикам Господа Ісуса, які страждають через переслідування. Отже, ми не повинні думати про цю книгу як страшну і загрозливу, але, замість того, ми повинні бути заохоченими через знаки і таїнства, про що ми будемо читати. Щоб робити цей пункт сильнішим, Святий Йоан додає: «Блажен, хто читає, і ті, котрі слухають слів цього пророцтва й додержують написаного в ньому, бо час – близько.»

In this way, the Apostle St. John establishes that the source of that, which he will describe in the following pages, is God, the Father, the Son and the Holy Spirit, revealing Himself, as always, through the humanity of the Lord Jesus. The purpose of the Lord Jesus in this revelation, the author has already stated: “to show to his servants what must soon take place.” In other words, this Apocalypse is intended to be an encouragement to all the faithful disciples of the Lord Jesus, who are suffering persecution. Therefore, we should not regard this book as frightening and menacing, but, instead, we should be encouraged through the signs and mysteries about which we will read. To make this point stronger, St. John adds: “Blessed is he who reads the words of the prophecy, and blessed are those who hear, and who keep what is written therein; for the time is near.”

No comments:

Post a Comment