Брати й сестри у
Христі—
Сьогодні, коли ми
чуємо оповідання про харчування тисячі людей, ми повинні роздумувати над
шляхами, якими Господь наш харчує нас. У Євангелії від Святого Йоана, Господь
наш Ісус Христос нам каже, «Я—хліб життя, Яке зійшло з неба.» Природно, коли
Господь Ісус сказав, «Я –хліб життя,» Він звернувся до таїнства Євхаристії,
тому що у святкуванні Божественної Літургії ми причащаємося Тіла, Крови, Душі й
Божества Ісуса, Господа нашого. Але, у
багатьох інших шляхах, Господь Ісус кормить нас іжею, яка підсилює нас для
подорожі до спасіння у небесному царстві.
Today, when we hear the story about the feeding of the
thousands, we should think about the ways, in which our Lord feeds us. In the
Gospel According to St. John, our Lord Jesus Christ tells us, “I am the bread
of life, which came down from heaven.” Naturally, when the Lord Jesus said, “I
am the bread of life,” He referred to the Eucharist, because in the celebration
of the Divine Liturgy, we partake of the Body, Blood, Soul and Divinity and
Jesus, our Lord. But, in many other ways, the Lord Jesus feeds us with the
food, which strengthens for the journey to salvation in the Kingdom of Heaven.
Мабуть, ми
повинні роздумувати про найбільш видимий шлях, яким Він годує нас. Він харчує
нас матеріальною, тілесною їжею. Людські істоти є композитивними. Бог створив
нас, щоб бути комбінацією тілесних і душевних частин. Отже, всі речі, які
підтримують нашу тілесну природу є дарами Господа Бога. Він нам дає їх, щоб
уживати їх як засоби до нашої вічної долі. Звичайно, Він нам дає всі речі, щоб
служили нам, і часто наша помилка є тою, щоб робити їх метами у собі.
Perhaps, first, we should think about the most obvious way,
in which He feeds us. He feeds us with the material corporeal food. Human
beings are composite. God created us to be a combination of corporal and
spiritual parts. Therefore, all things, which support our bodily nature are
gifts of the Lord God. He gives them to us to use as means to our eternal
destiny. Naturally, He gives all these things to us to serve us, and often our
mistake is to make them ends in themselves.
Він годує нас
Його таїнствами. Починаючи з хрещення, добросердечний Господь знову будує нашу
природу. Він чинить можливим для нас, щоб вибирати добро, і зливає у нас
благодать і чесноти. Особливо, через таїнство хрещення, ми приймаємо дари
мудрости, справедливости, мужности і поміркованости, і ці чесноти є тими, які
нам допомагають, щоб жити у цьому світі, терплячи спокусу і страждання. Тоді, миропомазання подає нам печать Святого
Духа, -- і ця печать дозволяє нам, щоб стати повно конформованими до Христа у
Його володінні всіх речей, пророцтві й священстві. Тоді, також, таїнство Євхаристії нам
дає відпущення наших гріхів разом з участтю у житті Бога Самого.
He feeds us through His Mysteries. Beginning from Baptism,
the generous Lord rebuilds our nature. He makes it possible for us to choose
the good, and pours into us grace and virtues. Especially, through the Mystery
of Baptism, we receive the gifts of prudence, justice, fortitude and
temperance, and these virtues are the ones that help us live in this world,
enduring temptation and suffering. Then,
chrismation gives to us the seal of the Holy Spirit, -- this seal allows us to
become fully conformed to Christ in his government of all things, His
prophethood and His priesthood. Then, as
well, the Mystery of the Eucharist give
us the forgiveness of our sins together with a share in the life of God
Himself.
Але, це не є
тільки шлях, яким Бог харчує нас. Він також нам дає харчування у Його Святому
Письмі. Читання Святого Письма дійсно харчує нас, тобто воно нам дає життя,
тому що це нам дає особистий контакт з Господом Богом, Який є Життя. У Святому Письмі, Бог говорить нам, і ми маємо
нагоду, щоб запитати Бога про ці речі, які турбують нас. Коли ми читаємо Біблію, Бог просвічує наш
розум, щоб розуміти більше і більше про Господні справи з нами. Тож, Він надихає
нас, щоб подякувати Йому за ці всі чудові речі, але Він також приведе нас, щоб
запитати про напрямок нашого життя і наш шлях до досконалости і участі у небесному
царстві.
But this is not the only way that God feeds us. He also
gives us nourishment in His Holy Scriptures. Reading Holy Scripture truly feeds
us, that is, it gives us life, because it gives us personal contact with the
Lord God, Who is Life. In the Holy
Scriptures, God speaks to us, and we have the opportunity to ask God about
those things that trouble us. When we read the Bible, God enlightens our mind
to understand more and more about the Lord’s dealings with us. So, He inspires us to thank Him for all these
wonderful things, but He also leads us to ask concerning the direction of our
life and our way to perfection and participation in the heavenly kingdom.
Бог нам дає всі
речі для харчування, але, так як наша матеріальна їжа, щоб асимілювати її прямо
і добре, ми мусимо жувати. Ми потребуємо призначити період, кожного дня, в
якому роздумувати над Святим Письмом, Святими Таїнствами і богослужінням Святої
Церкви. Ми повинні зосереджуватись на
тому, що ми розуміємо, бо наше розуміння буде рости через дію благодаті. Ми повинні молитися Богові, уживаючи ці речі,
які ми розуміємо, як фундамент особистого розважання, пізнаючи те, що Бог
розмовляє з нами особистим способом через Святе Письмо і цілу традицію
Церкви. Навіть якщо ми вибираємо сюжет
нашого роздумування випадково, цей сюжет є ще згідно Божої волі, бо Святий
Дух—Цар Небесний є всюди і все наповняє. Він є навіть у наших розумах і серцях.
God gives us all these things for nourishment, but, just
like our material food, in order to assimilate in properly and well, we must
chew. We need to set aside a time, each day, in which to meditate on Holy
Scripture, the Holy Mysteries and the services of the Church. We should focus on what we understand, since
our understanding will grow through the action of grace. We should pray to God, using these things,
which we understand, as the foundation of personal reflection, recognizing that
God speaks with us in a personal way through the Holy Scripture and the whole
Tradition of the Church. Even if we choose the subject of our meditation at
random, that subject is still according to the will of God, since the Holy
Spirit—the Heavenly King is everywhere present and filling all things. He is
even in our minds and hearts.
No comments:
Post a Comment