Saturday, August 10, 2024

Слухняність починається з пам’яті про Бога Obedience begins with remembrance of God


Євангельське читання про багатого юнака дає нам цінну звістку про чесноту послуху. Молодий чоловік у цьому читанні виглядає на поверхневому рівні слухняним Богові. Зрештою, він свідчить, що з юності дотримувався всіх заповідей Закону Мойсея. Проте Господь Ісус ставить перед ним вищий виклик. Господь Ісус говорить йому, як отримати скарб на небі, розірвавши прихильність до своїх скарбів на землі. Це вищий виклик, який молодий чоловік зрештою зазнає невдачі, оскільки його прив’язаність до мирського багатства заважає йому повністю віддатися Христу, своєму Творцю. Він не визнає, що Творець має на нього більше прав, ніж його прихильності та бажання.

The gospel reading concerning the rich young man gives us a precious message about the virtue of obedience. The young man in this reading seems, on the surface level, to be obedient to God. After all, he testifies that he has observed all the commandments in the Law of Moses since his youth. Yet, the Lord Jesus gives him a higher challenge. The Lord Jesus tells him how to have treasure in Heaven by breaking his attachments to his treasures on earth. It is this higher challenge that the young man ultimately fails, because his attachment to worldly wealth prevents him from giving himself entirely to Christ, his Creator. He fails to recognize that the Creator has a greater claim on him than his attachments and desires.

Коли ми задумливо читаємо Біблію, ми розуміємо, що той самий виклик, який був поставлений багатому молодому чоловікові, ставився знову і знову, багато разів, багатьом різним персонажам Божого Об’явлення. Тест завжди один і той же: чи людина віддасть перевагу любові до Бога чи своїм власним пристрастям і бажанням. Коли цар Давид побачив оголену Вірсавію з даху свого палацу, перед ним одразу постало завдання вибрати між любовним послухом Богові, Який його створив, або прагненням до сексуального бажання. Той факт, що він зробив поганий вибір, призвів до подальших поганих виборів, тому що, зрештою, він мав вчинити вбивство, щоб приховати свій початковий гріх. Подібним чином, за часів пророка Єлисея, Гехазі був слугою пророка, але він також був Божою людиною і особою, яка сама по собі мала владу. Коли пророк відмовився прийняти плату від Наамана Сирійця за лікування його прокази, Ґехазі зловживав своєю владою, щоб виманити у Наамана непомірну суму грошей. Пророк Єлисей, отримавши божественне попередження про зловживання Ґехазі, прокляв Ґехазі та всіх його нащадків проказою, якою раніше був сирієць Нааман. Подібно до царя Давида, Ґехазі мав фундаментальний вибір: бути слухняним Богові, погодившись на щедрість і відсутність скупості свого пана, або збрехати Нааману, виманивши у нього гроші, яких Божий посланець уже відмовив.

When we meditatively read the Bible, we realize that the same challenge that was given to the rich young man has been given over and over again, many times, to many different characters in God’s Revelation. The test is always the same: will this or that human being prefer the love of God to his own passions and desires. When King David saw the naked Bathsheba from the roof of his palace, he was immediately challenged to choose between loving obedience to the God, Who made him, or the pursuit of sexual desire. The fact that he chose badly led to further bad choices, because, ultimately, he has to commit murder in order to cover up his initial sin. Similarly, in the time of the Prophet Elisha, Gehazi was the prophet’s servant, but he was also a man of God and a person of authority in his own right. When the prophet refused to accept payment from Naaman the Syrian for the cure of his leprosy, Gehazi abused his authority to cheat Naaman out of an exorbitant amount of money. The Prophet Elisha, being divinely warned of Gehazi’s malfeasance, cursed Gehazi and all his descendants with the leprosy that formerly afflicted Naaman the Syrian. Just like King David, Gehazi had a fundamental choice: to be obedient to God by accepting his master’s generosity and non-acquisitiveness, or to lie to Naaman, cheating him out of money that God’s messenger has already foregone.

Розмірковуючи, ми швидко розуміємо, що це історії про грішну людську природу. Кожен з нас часто стикається з одним і тим же вибором. Щодня у нас бувають моменти, коли ми можемо бути з любов’ю слухняними Богові, роблячи правильні речі — вчинки, які демонструють визнання абсолютних прав Бога на нас, або ми можемо замість цього вибрати, щоб слідувати власним бажанням. Дуже часто причиною, через яку ми не витримуємо таких іспитів, є забуття Бога. Бог присутній у кожну мить, постійно, у кожному місці, але ми не завжди заявляємо про цю присутність. Зміна наших сердець і життя в люблячому послуху Богові починається з пам’яті про Його постійну присутність у наших обставинах. Багатий юнак не впорався з «вищим викликом» Христа, тому що він звик думати про Бога як про Єдиного, Який знаходиться далеко, ведучи рахунок, як законно дотримуються Мойсеєві заповіді. Багатий молодий чоловік не міг помилятися більше. Бог був прямо перед ним. Бог був «вчителем», Який казав йому піти і продати все, що мав. Багатий юнак не впізнав Бога, який промовляв до нього, але й ми часто не впізнаємо Бога в наших обставинах, хоча Він завжди присутній.

With meditation and reflection, we quickly come to realize that these are stories about fallen human nature. Each of us frequently faces the same kinds of choices. Every day, we have moments in which we can be lovingly obedient to God, doing the right thing—the action that shows recognition of God’s absolute claim on us, or we can choose instead to follow our own desires. Very often, the reason we fail at these kinds of tests is forgetfulness of God. God is present at every moment, constantly, in every place, but we do not always advert to this presence. Changing our hearts and living in loving obedience to God begins with remembrance of His constant presence in our circumstances. The rich young man failed Christ’s “higher challenge”, because he was accustomed to thinking of God as One, Who is far away, keeping score as the Mosaic commandments are legalistically observed. The rich young man could not have been more wrong. God was right in front of him. God was the “teacher” telling him to go and sell everything he had. The rich young man didn’t recognize God speaking to him, but we often don’t recognize God in our circumstances either, even though He is always present.

Пам’ять про Бога починається з рішучості пам’ятати Бога і часто розмовляти з Ним у нашому щоденному житті. Якщо в якийсь момент ми виявляємо, що забули Його, ми просто просимо Його вибачення і починаємо знову. Пам’ять про Бога призведе до послуху, а послух Богу приверне Духа миру, щоб він жив у нас.

Remembrance of God begins with a resolution to remember God and to converse with Him often in our daily lives. If we find that we have forgotten Him, at some point, we simply ask His forgiveness and begin again. Remembrance of God will lead to obedience, and obedience to God will attract the Spirit of Peace to live within us.

No comments:

Post a Comment